вторник, 5 марта 2024 г.

Trip to Divchibare

 Last weekend my collegues and I had a trip to Divchibare - a small resort town in mountains near Mount Golubac. They love hiking and I started to enjoy it too. I even bought trekking poles this time. But still have no special hiking boots. I took over thirty steps on the first day and about twenty the next day. On the second day we also visited a cave with a small lake inside and beutiful tiny bats. As a result, many photos of the mountains, nature, me and even stars were taken with my phone.

Prošlog vikenda sa kolegama smo bili na Divčibaru - malom letovalištu u planinama u blizini Golupca. Oni vole planinarenje i ja sam takođe počeo da uživam u tome. Ovog puta sam čak kupio štapove za treking. Ali još uvek nema posebnih planinarskih čizama. Prvi dan sam prešao tridesetak koraka, a sutradan dvadesetak. Drugog dana smo posetili i pećinu sa malim jezercem unutra i prelepim sićušnim slepim miševima. Kao rezultat toga, mnoge fotografije planina, prirode, mene, pa čak i zvezda su snimljene mojim telefonom.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буркнул: